Setup Menus in Admin Panel

Leren bij Moor Fotografie

Fotografie Praktijkschool

Interactief Fotografie Leren & Doen

Kijken ► Doen ► Feedback ontvangen ► LEREN

Waarom meedoen met de Praktijkschool?

De Moor Fotografie Praktijkschool is een unieke plek waar je diverse facetten en technieken leert over diverse vormen van fotografie & nabewerking EN waar je ook kunt rekenen op constructieve feedback op je gemaakte werk.

Alle lessen en opdrachten die je krijgt zijn gemaakt en gebaseerd op eigen ervaringen. Passie is een plat woord geworden, maar dat is wel de drang waarmee we elke individuele student willen helpen.

De Moor Fotografie Praktijkschool: daar LEER je FOTOGRAFEREN!

We laten je graag, vanuit onze eigen ervaring, zien hoe je met eenvoudige technieken een betere foto gaat maken en bewerken.

Om het simpel te houden, bieden we je een premium lidmaatschap in de vorm van een maandabonnement voor de introductieprijs van slechts 7 euro per maand (iedere maand opzegbaar, je zit nergens aan vast).

Elke week een uitdagende opdracht

Elke week kun je een gerichte opdracht uitvoeren rondom een vooraf gegeven thema. Hierdoor sta je niet stil in je ontwikkeling en blijf je jezelf ontwikkelen en bijleren.

Realtime Vraag & Antwoord

Je kunt alle mogelijke vragen stellen in het forum of de chat. Antwoorden krijg je van medestudenten of de instructeur.

Toegang tot alle lesmateriaal binnen de Moor Fotografie Praktijkschool

Heel veel cursussen, webinars, tutorials, lessen, reviews, materialen; we vullen het geregeld aan.

Interactieve Community

Gemodereerd, alleen voor leden toegankelijk forum waar je advies kunt vragen, suggesties krijgen of hulp vragen.

Live Webinars

Live webinars waar allerlei zaken aan bod komen, zoals fotografie, technieken, nabewerking, etc.

Ervaren instructeur

Werk met een instructeur die zelf ervaren heeft hoe je fotograferen moet leren.

Offline Workshops

Van tijd tot tijd zullen er offline workshops gegeven worden waaraan deelgenomen kan worden tegen een aantrekkelijk lage eigen bijdrage.

Meet & Greet dagen

Samen met anderen een dag(deel) lekker ergens fotograferen op een interessante locatie.

De initiatieven die hier genomen worden, worden zeker gewaardeerd. Heb hier reeds veel bijgeleerd betreffende compositie, uitsnede, bewerking en zie mij foto’s dan ook verbeteren, zelfs in een fotografie tak waar ik vroeger helemaal geen kennis in had. Tevens het kijken naar anderen hun foto is ook zeer leerrijk. Ik geef niet altijd commentaar op anderen hun foto, doch denk soms dat had deze persoon beter zus of zo gedaan en dan volgt de commentaar van onze experts en die delen dan hetzelfde idee.

Hugo Vereyken

Dat vind ik nu zo top aan deze community zie! Een fijne groep mensen met een pak ervaring, die je advies geven zonder opdringerig te worden, en voor wie 2dehands geen vies woord is. Maar toch degelijke en onderbouwde comments! Bedankt hiervoor! Ik leer bijna dagelijks bij 🙂

Frie van Ballaert

Ik vind het ook ontzettend leuk en leer veel van jullie. Je kunt wel een of andere cursus volgen, maar heb heb je 1 op 1 response en dat werkt bij mij het best. 🙂 En als ik er niet uitkom kan ik ook mijn probleem aan jullie voorleggen en vervolgens de antwoorden in praktijk brengen. Ik ben daarom ook heel blij met de wekelijkse inspiratieopdrachten.

Sietske Blokhuizen

Kijk eens even waar je allemaal toegang toe krijgt. Dit zijn alleen nog maar de beschikbare cursussen, lessen, tutorials en webinars:

Veelgestelde Vragen:

Krijg ik toegang tot de vorige weekopdrachten, zodat ik ze kan bekijken en oefenen?

Jazeker, elk lid van de Fotografie Praktijkschool krijgt onbeperkt toegang tot alle voorgaande weekopdrachten. Deze opdrachten kunnen alsnog gemaakt en ingeleverd worden, waarna ze feedback ontvangen.

Zijn de cursussen die in de Moor Fotografie webshop staan iets anders dan de Moor Fotografie Praktijkschool? Als ik lid word, krijg ik dan ook toegang tot de cursussen?

JA! Je hebt meteen toegang tot al het door ons ontwikkelde lesmateriaal. 🙂

Kan ik de video's in de Fotografie Praktijkschool downloaden om ze offline te bekijken?

Nee, je hebt geen eigendomsrechten op de video’s van de  Fotografie Praktijkschool. Wel heb je altijd online toegang tot alle informatie. De Fotografie Praktijkschool is mobielvriendelijk en je kunt de video’s op elk apparaat bekijken.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt betalen via automatische incasso (iDeal) of via Paypal.

Zit je voor langere tijd vast aan het abonnement?

Nee, het abonnement is maandelijks opzegbaar, met een opzegtermijn van 1 maand in verband met incasso’s.

Wat is de looptijd van het abonnement?

De looptijd is telkens een maand, tot wederopzegging.

Hoe kan ik het abonnement opzeggen?

Opzeggen kan heel simpel door een mail te sturen.

Is dit voor gevorderde fotografen, voor amateurs of beginners?

De Fotografie Praktijkschool is bedoeld voor alle niveaus. Eigenlijk zijn diverse fotografen van allerlei levels nodig om dit tot een levendige community te maken.

Ik heb nog geen hele goede camera. Kan ik dan wel meedoen?

Jazeker. We raden wel aan om minimaal een camera te gebruiken die je handmatig kunt instellen, zoals belichtingsprogramma’s en autofocusstanden. Een spiegelreflexcamera is aanbevolen, een systeemcamera kan ook prima en met een goed instelbare compactcamera kun je ook heel ver komen. Zolang je kunt fotograferen, kunnen we je helpen met verbeteren.

Maandabonnement

Gewoon, maandelijks opzegbaar, zonder poespas.

Doe nu mee! En bekijk de cursuslessen en doe de inspiratieopdracht direct.

top

Setup Menus in Admin Panel

MIS DEZE KANS NIET!
Gratis videoles Lightroom
Ontvang gratis één van de vele videolessen uit de Fotografie Praktijkschool. Probeer het eens uit, wat heb je te verliezen?
Direct Toegang
Waarom ook niet? Afmelden kan op elk moment.